Počet položek: 0 0,- CZK

Dodací a reklamační řád

Dodací a reklamační řád

Dodací a reklamační řád internetového obchodu www.koubaclimbing.cz  a www.koubaclimbing.com firmy Petr Kouba, sídlem Košice 193, 39117 platný od 1.1.2020

 Tento řád je vypracován v souladu s platnými obchodními podmínkami a podává podrobné a praktické rady jak postupovat při objednávce, převzetí objednaného zboží a případné reklamaci.

1. Náklady spojené s doručením zboží

Ve smyslu obchodních podmínek bod 4.2. je k ceně zboží připočítán paušální poplatek za dopravu a paušální poplatek za dobírku.

 V režimu přepravy standard jsou poplatky závislé na celkové ceně objednaného zboží:

Výše objednávky                                 Poplatek za dopravu           Poplatek za dobírku

      0 - 1000,-Kč                                        140,-Kč vč.DPH                    35,-Kč vč.DPH
      3000,-Kč - a výše                                         zdarma                             zdarma

Nejkratší lhůta pro doručení je následující den tj. 24 hodin a ta je možná pouze u objednávek, které nám budou doručeny a námi potvrzeny do 14:00 hodin, předešlého dne. Objednávky doručené později budou doručeny ve lhůtě 72 hodin.

2. Náklady spojené s doručením zboží do Slovenské republiky

Ve smyslu obchodních podmínek bod 4.2. je k ceně zboží připočítán paušální poplatek za dopravu při doručení na území Slovenské republiky a dalších zemí. Poplatky jsou závislé na celkové hmotnosti objednaného zboží ajsou účtovány ve výši dle sazebníku přepravní společnosti DPD. Výše přepravních poplatků bude sdělená kupujícímu před potvrzením a odesláním objednávky.

Objednávky budou doručeny ve lhůtě 4-5 dnů ode dne, kdy obdržíte zprávu o odeslání.

2. Způsob odběru a úhrady zboží

Ve smyslu obchodních podmínek bod 4.1. může kupující zaplatit a odebrat zboží následujícím způsobem:

A. Dobírkou.  Zboží bude předáno jedině za plnou úhradu ceny v hotovosti v okamžiku dodání zboží.

B. Platbou převodem. Zboží bude odesláno poté, co bude fakturovaný obnos připsán na naše konto.

C. Bezhotovostně platební kartou Zboží bude odesláno poté, co  bude prodávající informován o provedení platby skrze platební bránu

D. Na fakturu. Zboží je dodáváno pouze pravidelným zákazníkům, kteří mají podepsanou dlouhodobou smlouvu o dodacích a platebních podmínkách.

3. Termíny a přepravní služba.

Obvyklá dodací lhůta je vždy uvedena na kartě konkrétního zboží. Tato lhůta může být změněna v závislosti na: povětrnostních podmínkách v zimních měsících, státních svátcích a jiných objektivních příčinách. V každém případě bude zákazník o této skutečnosti v co nejkratší době informován.

Přeprava je zajišťována po celém území ČR zásilkovou přepravou společnosti DPD, s možností doručení v pouze pracovní dny od 7:00 do 17:00 hodin. Zboží je zákazníkovi doručeno na zadanou adresu.  Tou může být pouze objekt s platnou poštovní adresou. Doručení není možné do kempů a letních táborů.

 

 

4. Jak probíhá komunikace a dodání zboží.

A. V případě, že odešlete objednávku, přijde Vám do hodiny elektronické potvrzení, že náš software Vaši objednávku akceptoval. Pokud se tak nestalo, Vaše objednávka nebyla do našeho systému doručena a musíte ji opakovat.

B/ Pokud nedostanete během následujícího pracovního dne informaci, která by Vaši objednávku nějakým způsobem pozměnila, například z důvodu, že na skladě není potřebný počet kusů objednaného zboží, můžete považovat Vaši objednávku za potvrzenou.

C/ V případě, že jste si vybrali zboží na objednávku, nebo není skladem potřebný počet kusů, dostanete zprávu o aktualizaci s předpokládaným termínem, ve kterém bude objednané zboží připraveno k expedici.

D/ V den, kdy je zboží expedováno vám odešleme zprávu s názvem ODESLÁNO, která znamená, že tento den bude zboží předáno smluvnímu přepravci, který je povinen zboží doručit do 1 nebo 4 dnů, podle Vámi zvoleného přepravního modulu. Pokud zboží v této lhůtě zboží nedostanete, ihned nás informujte, budeme neprodleně doručení reklamovat.

E/ Další zprávy již budete dostávat od smluvního přepravce.

5. Důležité pokyny k předání zboží

Objednané zboží je před expedicí zkontrolováno a zabaleno. Přesto nelze vyloučit škody,  ke kterým může dojít v průběhu přepravy. Proto je kupující ve smyslu obchodních podmínek bod 6.4. při  převzetí povinen zkontrolovat neporušenost obalů.

Zde je návod na co je třeba se při kontrole zaměřit:

Pokud zjistíte závadu nebo poškození na obalu, je nutné, abyste tuto skutečnost (formu a rozsah poškození) uvedli v přepravních listech (například potrhaný obal, protržený obal atd.), případně můžete poškozené zboží odmítnout. V obou případech obdržíte v nejkratším možném čase naši omluvu a nové zboží.

Tato kontrola se samozřejmě vztahuje pouze na viditelné poškození obalu a viditelné poškození zboží, které nastalo během přepravy a které je patrné při otevření obalu. Není nutné kontrolovat správný počet. Případné skryté vady jakosti jsou řešeny v rámci záruky kapitola 7 obchodních podmínek.

Dobrá rada na závěr. Lépe napsat, že obal byl poškozen než nechat přepravní list čistý. V prvém případě získáte Vy i my možnost dodatečně reklamovat škodu, kterou jste při první kontrole přehlédli, naopak podpisem čistého přepravního listu potvrzujete, že jste zboží převzali bez závad. Poté již není možné vyhovět následným reklamacím na případné mechanické poškození, které bylo způsobeno během přepravy. (viz.vyhláška 163 o silniční přepravě).

6. Záruka, reklamace:

Podmínky záruky a způsob reklamace je zpracován v obchodních podmínkách v odstavci 7. Zde najdete praktické rady jak postupovat.

Pokud zjistíte v době záruky závadu (nesmí být způsobena nesprávným užíváním), vadu jakosti atd., je možné nárokovat u naší společnosti opravu zboží nebo jeho výměnu za nové. V tomto případě postupujte následujícím způsobem:

a) oznamte telefonicky 603517613 nebo elektronicky na email: shop@koubaclimbing.cz , že Vámi objednané zboží není v pořádku. Upřednostňujeme elektronickou formu, protože pokud k elektronické reklamaci připojíte podrobný popis či fotografie, pomůže to významně ke zkrácení lhůty potřebné k vyřízení.

b/ co nejdříve, nejpozději následující pracovní den se s Vámi telefonicky spojí náš operátor, aby projednal, zda se skutečně jedná o vadu jakosti, funkce atd. (někdy se jedná jen o nedorozumění či nepochopení funkce zakoupeného výrobku).

b) pokud po tomto telefonátu bude zřejmé, že výrobek je skutečně vadný, je nutné jej zaslat na naši adresu:

Petr Kouba, Budějovická 723,39002 Tábor. K reklamaci přiložte záruční list, či jiný doklad potvrzující zakoupení zboží u naší společnosti. Zboží nám musíte zaslat na Vaše náklady v případě, že bude Vaše reklamace vyhodnocena jako oprávněná, budou Vám tyto poplatky vráceny.

c/ poté co bude po fyzické kontrole v naší společnosti zřejmé, že výrobek je vadný a je vyloučeno, že vada vznikla nesprávným používáním, provedeme v zákonné lhůtě opravu či výměnu.  Posouzení toho, zda bude zboží opraveno nebo vyměněno za nové, přísluší firmě Petr Kouba

d/ po opravě či výměně zašleme zboží na naše náklady zpět na adresu, kterou udáte při reklamaci.

7. Mimosoudní řešení sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz                      

V  Táboře     dne  1.1.2020

 

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace